عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 29 آذر 1394
بازدید : 2004
نویسنده : علی

سید حسن در زمین خودش بازی کند نه در زمین دیگران.

 

حجت الاسلام یوسف زاده در نماز جمعه 1394/9/27گفت :هجرت پیامبر زمینه تشکیل حکومت را در مدینه فراهم کرد ، البته مدینه با قرآن فتح شد .در وصف این هجرت آیاتی در سوره توبه ،انفال وبقره آمده وامیرالمومنین نقش ویژه ای در ابقا کرد وآیه 207بقره وآیات آخر آل عمران در وصف امیرالمومنین نازل شده.ایشان در خطبه دوم به سه موضوع اشاره کرد وگفت :شیعه همیشه برای بقایش خون تقدیم کرده وروز به روز بر نورانیت شیعه افزوده شده  وفرزندان سقیفه نمی توانند نور حقیقیت را خاموش کند وفرزندان سقیفه فرزندان یهود بوده اند وهستند وشهادت شیعیان در نیجریه ،آذربایجان ،پاکستان وغیره توطئه عبری ،عربی ومسلمان نما ها است.ایشان در ادامه گفت :امیدواریم با برداشتن قلب راکتور آب سنگین اراک قلب رکود از کار بیفتد  ومسئولان باید توجه داشته باشند با اقتصاد مقتومتی مشکلات کشور حل می شود ،متاسفانه ما ضعف مدیریت در کشور داریم مثلا شما قیمت مرغ را ببینید ،وضعیت بلیط قطار وهواپیما را ببینید از یک اتوبان 500تومان می گرفتند یک مرتبه 1500شده ایشان در ادامه گفت :احتمال دارد در آستانه انتخابات ودر سایه برجام فشارهای اقتصادی جهت حمایت از جریان خاصی کمتر شود، امام جمعه محترم در پایان به بحث انتخابات اشاره کرد وگفت :عده ای برای مجلس خبرگان ومجلس خواب آشفته می بینند ،جایگاه مجلس خبرگان رهبری با مجلس شورای اسلامی فرق می کند ونباید دچار سیاست زدگی شود وسید حسن خمینی که می خواهد وارد عرصه شود باید در زمین خودش واصول واندیشه های امام بازی کند نه در زمین دیگران وحمایت جریان خاص از ایشان برای ایشان سم می باشد ،عده ای دنبال امام منهای اصول می گردند.عده ای که از فتنه گران فتنه 1388حمایت می کردند وعکس امام را در 16 آذر پاره کردن ویا در زمان اصلاحات می گفتن :نام امام باید به فراموشی سپرده شود دنبال خانواده امام می گردند ومی خواهند سوء استفاده کنند.



:: برچسب‌ها: نمازجمعه , خوشاب , سلطان اباد ,
تاریخ : یک شنبه 29 آذر 1394
بازدید : 2655
نویسنده : علی

2015-12-20

تصاویر دیدنی از اماکن تاریخی شهرستان خوشاب

 

  

گل کنبد

   

امامزاده موسی بن جعفر روستای چاهک



:: برچسب‌ها: عکس جذاب , دیدنی اماکن تاریخی خوشاب , سلطان اباد ,
تاریخ : سه شنبه 24 آذر 1394
بازدید : 2198
نویسنده : علی

خرمالو سرشار از اکسیدان

 

پزشکان بر این باورند با مصرف خرمالو می‌توان روند فرسودگی بدن را به تعویق انداخت. رادیکال‌های آزاد نه تنها علت بروز سرطان به حساب می‌آیند بلکه به تسریع روند فرسودگی بدن کمک می‌کنند. رادیکال‌های آزاد به سلول‌های پوست آسیب رسانده و فرسوده شدن آن را تسریع می‌کنند.

 خرمالو از میوه‌هایی است که به دلیل طعم گس شاید مورد علاقه بعضی‌ها نباشد اما این میوه دارای خواص مفیدی برای بدن است.
خرمالو حاوی مواد مغذی و ترکیب خوبی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است و مقدار کاملی از پروتئین را داراست و همچنین مقدار چربی آن پایین است.
 
در حقیقت خرمالو ترکیب مطلوبی از مواد مغذی به مقدار کافی و مناسب است. بسیاری از مواد مغذی موجود در خرمالو تنها 2 تا 3 درصد نیاز روزانه به آن‌ها را تامین می‌کنند اما وجود سطح بالایی از منگنز در این میوه 17 درصد از نیاز روزانه به این ماده معدنی را تامین می‌نماید.


:: برچسب‌ها: خرمالو , خوشاب , فواید خرمالو , انتی اکسیدان , رادیکال ازاد , خواص خرمالو ,
تاریخ : دو شنبه 23 آذر 1394
بازدید : 2060
نویسنده : علی

 

 

 


بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از آثار تاریخی خوشاب خراسان رضوی    
 
 

مسعود سلطانی فر در شهر سلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب مورد استقبال نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه ،فرماندار،شهردارو جمعی از مسئولان قرار گرفت و با مدیران این شهرستان دیدار کرد.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کشور با اشاره به فعالیت های انجام شده در بزرگترین پارک گردشگری شهرستان خوشاب از سوی شهرداری گفت:با عبور جاده ترانزیتی و جاده ابریشم پارک گردشگری سلطان آباد زمینه خوبی است برای جذب گردشگر است ودر اولین فرصت با مطالعه طرح بتوانیم گام بزرگی برای این پروژه  برداریم

فرماندار خوشاب در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ارتقای نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به اداره از مطالبات مردم این شهرستان است.
حسین ابراهیمی کردیانی افزود: 60 اثر تاریخی شناسایی شده در خوشاب وجود دارد که 12 اثر آن در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است.
وی گفت: بخشی از بناهای تاریخی با ارزش این شهرستان در حال تخریب است لذا یکی از مهمترین خواسته های ما در این سفر تامین اعتبار مورد نیاز برای مرمت و حفظ این آثار تاریخی است.
فرماندار خوشاب ادامه داد: این منطقه ظرفیت های خوبی در حوزه طبیعت گردی و گردشگری دارد و خواستار شتاب در تدوین طرح جامع گردشگری شهرستان خوشاب برای بهره برداری بهتر از این ظرفیت هستیم.
وی افزود: بسیاری از مناطق و آثار تاریخی خوشاب در صورت توجه و ساماندهی قابلیت تبدیل به مناطق گردشگری را دارند و یکی از خواسته ها اختصاص اعتبار برای توسعه زیرساخت های گردشگری منطقه است.
مجموعه تاریخی بابا لنگر، حمام بابا لنگر، بنای ورودی، سرابه، آرامگاه های میرمطهر و حاج بابا توکل، تپه قصر مشکان، مقبره گل گنبد، یخدان سلطان آباد، چهارطاقی میر ظفر، دژ علی تپه و آسیاب های قدیمی بخشی از آثار تاریخی شهرستان خوشاب است.
طبیعت گردشگری در بخش مشکان، دره یام و روستای طبس نیز از قابلیت های گردشگری خوشاب به شمار می رود



:: برچسب‌ها: خوشاب , خوشاب , بازدید , سلطان اباد , ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خوشاب و آدرس khoshabnt.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 515
بازدید کل : 78841
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1



لینک باکس هوشمند پردیس

وو
................................. .. Instagram

RSS

Powered By
loxblog.Com