عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1392
بازدید : 2914
نویسنده : علی
چرا شيعيان نمازهاي پنجگانه را در سه نوبت مي‌خوانند؟
  

يکي از پرسش هايي که برخي مطرح مي کنند و در پي القاء شبههٔ عدم پاي بندي شيعيان به سنت پيامبر (ص) هستند اين است که مي پرسند چرا شيعه همچون اهل سنت نماز را در پنج وقت نمي خواند؟


يکي از پرسش‌هايي که برخي مطرح مي‌کنند و در پي القاء شبههٔ عدم پاي‌بندي شيعيان به سنت پيامبر (ص) هستند اين است که مي‌پرسند چرا شيعه همچون اهل سنت نماز را در پنج وقت نمي‌خواند؟



:: برچسب‌ها: نماز , شیعیان , پنج گانه , خوشاب , سلطان اباد , نماز , ,
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1392
بازدید : 2818
نویسنده : علی
فيلمي که خواب آل‌سعود را برآشفت
  

درحاليکه يک سال از توليد فيلم "پادشاه شنها" درباره زندگي "ملک عبدالعزيز" بنيانگذار پادشاهي سعودي مي گذرد، اعتراض‌ اعضاي اين خاندان به پخش اين فيلم در کشورهاي مختلف همچنان ادامه دارد.


نمايش فيلم "پادشاه شنها" ساخته کارگردان سوري، که در باره زندگي "ملک عبدالعزيز" بنيانگذار پادشاهي سعودي است، صداي شاهزاده طلال بن عبدالعزيز، فرزند بينانگذار عربستان و برادر ناتني شاه کنوني اين کشور را در آورد.

به گزارش  شبکه العالم، اين شاهزاده سعودي گفت: رياض به طور علني با فيلم " پادشاه شنها " که به زندگي ملک عبدالعزيز و تاريخ تاسيس عربستان مي پردازد ، مخالفت کرده و آن را توهين به شخصيت بنيانگذار آن مي داند.
 
طلال بن عبدالعزيز برادر ناتني عبدالله بن عبدالعزيز، شاه عربستان سعودي، و پدر وليد بن طلال ميلياردر عربستان ، به "نجدت انزور" کارگردان سوري به دليل ساخت فيلم جديدش درباره پدرش يعني بنيانگذارعربستان ، به شدت به وي حمله و او را "کارگردان جهاد نکاح" توصيف کرد. !
 
عبدالعزيز بن عبدالرحمن بن فيصل بن ترکي بن عبدالله بن محمد بن سعود، معروف به "ملک عبدالعزيز و ابن سعود" اولين پادشاه و بنيان‌گذار پادشاهي آل سعود در سرزمين عربستان بود.
 
طلال بن عبدالعزيز تاکيد کرد که از طريق دوست مشترکي با بشار اسد تماس گرفته تا از نمايش اين فيلم جلوگيري کند.
طلال با صدور بيانيه اي در صفحه شخصي خود در توييتر با عنوان " ادامه سقوط  کارگردان جهاد نکاح" که حاکي از خشم وي از کارگردان سوري است، گفت: هم اکنون دردمشق فيلم سينمايي با عنوان "پادشاه شنها" به کارگرداني "نجدت انزور" در حال پخش است؛ اين کارگردان پيش از اين نيز با ساخت سريال جنجال برانگيز خود با عنوان "ما ملکت ايمانکم" از جمله اولين مبلغان جهاد نکاح بود.!
 
اين شاهزاده سعودي که گفته مي شود در مقايسه با جريان حاکم در عربستان داراي ديدگاه هاي نويني است، اظهار داشت: فيلم جديد انزور ، هيچ ارمغاني به جز درد و تاسف براي مردم ندارد و وي با ادامه اين کار همچنان قدم در راه سقوط گذاشته زيرا نمايش اين فيلم در لندن هيچ موفقيتي کسب نکرده است.
 
طلال خاطرنشان کرد: عربستان سعودي از گذشته تاکنون همچنان بارها در معرض تبليغات رسانه ي مغرضانه قرار گرفته و سينما نيز براي استفاده از اين حملات دور نبوده اما هيچ يک از آنها نتوانسته موقعيت عربستان و جايگاه اسلامي عربي و جهاني شايسته اين کشور را زير سوال ببرد و بدون شک اين فيلم نيز همان سرنوشت را خواهد داشت و به سطل آشغال کارهاي هنري پرتاب خواهد شد. 
 
وي با اشاره به کمک گرفتن از يک دوست مشترکش براي تماس با بشار اسد، رييس جمهوري سوريه، براي جلوگيري از نمايش اين فيلم در دمشق گفت: اميدوارم وي نيز در احترام به شاه عبدالعزيز ،که مردم وفادار سوريه هيچگاه اقدامات نيکوکارانه و حمايت دايمي وي را فراموش نمي کنند، پاسخ مثبت بدهد. 
 
اين شاهزاده سعودي در بيانيه خود با اشاره به سريال "ما ملکت ايمانکم" که چندين سال پيش جنجال هاي زيادي را به دنبال داشت تا جايي که درخواست عدم پخش آن مطرح شد، افزود: رياض علنا با فيلم " پادشاه شنها " که به زندگي ملک عبدالعزيز و تاريخ تاسيس عربستان مي پردازد مخالفت کرده، و آن را توهين به شخصيت بنيانگذار آن دانسته  و نمايش آن نيز درست زمان اوج درگيري و اتهام زني هاي سوريه و عربستان همزمان شده است.

منبع:شبکه جهانی ولایت



:: برچسب‌ها: فیلم , ال سعود , شن ها , خوشاب , پادشاه , ,
تاریخ : شنبه 16 آذر 1392
بازدید : 2434
نویسنده : علی

محرم در شهرستان خوشاب شهر  سلطان اباد



:: برچسب‌ها: محرم , سلطان اباد , تاسوعا , صفر , عکس , خوشاب , عکس زیبا ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خوشاب و آدرس khoshabnt.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 513
بازدید کل : 78839
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1



لینک باکس هوشمند پردیس

وو
................................. .. Instagram

RSS

Powered By
loxblog.Com